Stabilirea procedurilor de achizitie ce trebuie aplicate, in functie de specificul  serviciilor/ produselor / lucrarilor ce urmeaza a fi contractate si valoarea estimata a contractelor;

Elaborarea documentatiilor de atribuire:

  • Asistenta la incarcarea in SEAP si transmiterea spre validare;
  • Asistenta in cadrul derularii procedurii, pana la primirea ofertelor;
  • Asistenta in procesul de evaluare a ofertelor si gestionarea comunicarii cu observatorii ANAP;
  • Asistenta in solutionarea contestatiilor .

Realizarea documentatiei de atribuire (caiete de sarcini, fise de date, formulare, DUAE, strategia de contractare etc.)

  • Asistenta la incarcarea in SEAP si transmiterea spre validare, inclusive semnarea electronica a documentelor cu semnatura extinsa
  • Asistenta in remedierea oricarei observatii din partea ANAP
  • Asistenta in cadrul derularii procedurii, pana la primirea ofertelor

Completeaza formularul de mai jos pentru iar noi te vom suna pentru o evaluare gratuita
a eligibilitatii tale si identificarea oportunitatilor de finantare cu Fonduri Europene
.

captcha

Despre  Noi

Primorast Consulting ofera companiilor si institutiilor publice servicii complete de consultanta in domenii precum business management, accesari de finantari, achizitii publice etc. Prin serviciile oferite Primorast Consulting a contribuit si contribuie activ la creşterea competitivităţii mediului de afaceri regional şi la îmbunătăţirea performanţelor instituţiilor publice.